Strona główna / Najczęściej zadawane pytania
  1. Czy można składać zamówienia drogą telefoniczną?
    Tak. Zamówienia są przyjmowane pod numerem telefonu 602-498-506
  2. Jak długo realizowane będzie moje zamówienie?
    Wysyłki towaru dokonujemy następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty lub natychmiastowo po wybraniu opcji za pobraniem (do godziny 14.00). Zastrzegamy sobie możliwość do opóźnienia w wysyłce ze względu na tymczasowy brak towaru na stanie magazynowym lub w przypadku pracochłonnego pakowania przedmiotów gabarytowych do 3 dni roboczych.
  3. W jakich godzinach mogę składać zamówienia?
    Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku. Te, które zostaną złożone po godzinie 14.00, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Podobnie te, które zostały złożone w soboty, niedziele oraz święta.
  4. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
    Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w Regulaminie: Zwroty i reklamacje.
  5. Chcę dokonać zakupów. Czy muszę posiadać konto w MK-Max.pl?
    Nie trzeba posiadać konta, by dokonywać zakupów. Klienci mają możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chcą korzystać z naszych usług i udostępniać o sobie informacje.
  6. Jakie korzyści płyną z założenia konta?
    Zarejestrowani Klienci mogą szybciej dokonywać zakupów. Dane osobowe wpisuje się nie każdorazowo, lecz tylko raz, podczas rejestracji.
  7. Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów? 
    Tak. Szczegóły można ustalić pod numerem telefonu 602-498-506.
  8. Jakie są koszty dostawy paczki?
    Koszt przesyłki dostarczanej za pośrednictwem kuriera uzależniony jest od wagi towaru, jego wartości oraz wybranej formy płatności. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie KOSZT DOSTAWY.
  9. Jakie są formy płatności dostępne w naszym sklepie?
    Oferujemy Państwu następujące formy płatności:
    • Płatność przy odbiorze / Pobranie
    • Płatność podczas odbioru osobistego w siedzibie firmy
    • Płatność przelewem / Przedpłata
    • Płatność DotPay
    Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych form płatności znajdują się na stronie PŁATNOŚCI.
  10. Pomyliłem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?
    Tak. W takiej sytuacji prosimy o wiadomość na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., w której zawrą Państwo następujące informacje: numer zamówienia, numer artykułu, w którym życzą sobie Państwo nanieść poprawki, i wyjaśnienie, jakiego rodzaju zmian sobie Państwo życzą. Poprawek można dokonać w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia.
  11. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
    Należność za zwrócony towar przelejemy w ciągu 7 dni od daty zatwierdzenia zwrotu.
  12. W jakim celu wykorzystywane są moje dane osobowe?
    Jakiekolwiek zgromadzone informacje wykorzystane będą tylko i wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji, dostarczenia towarów pod wskazany adres oraz do poprawy jakości naszych usług. Na podany przez Państwa podczas dokonywania zakupów adres e-mail będziemy wysyłać Newsletter. W każdej chwili można z niego zrezygnować.
  13. Czy i w jaki sposób mogę zgłosić chęć zmiany moich danych osobowych?
    Swoje dane osobowe można zmienić samodzielnie w zakładce: Moje konto, klikając w polecenie Ustawienia konta. Następnie należy zalogować się na www.mk-max.pl używając jako loginu nicku podanego podczas rejestracji oraz indywidualnego hasła dostępu do konta. Można także napisać e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub tradycyjnie – wysłać list polecony:
    FTHU Morzyk Krystyna
    rzeziny Kolonia
    Staszica 58
    42-263 Wrzosowa
    i poprosić o stosowną zmianę.
  14. Nie mogę się zalogować. Co robić?
    Prosimy upewnić się, że adres e-mail w polu login oraz hasło zostały wpisane poprawnie. Warto zwrócić uwagę na wielkość liter, a także na wciśnięty klawisz „caps lock” na klawiaturze komputera.
    Jeśli nie pamiętają Państwo hasła, prosimy kliknąć polecenie „przypomnij hasło”. Pojawi się wtedy komunikat z prośbą o podanie adresu e-mail, na który wyślemy hasło. W razie dalszych trudności prosimy o kontakt na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod numer telefonu 602-498-506.
  15. Czy dostarczacie przesyłki poza Polskę?
    Tak. Koszt wysyłki podlega indywidualnej ocenie. Informacji o dostawie na terenie innych państw udzielamy pod numerem telefonu: 602-498-506.
  16. Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
    Tak. Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce: Moje konto klikając w polecenie Moje Zamówienia.
  17. Czy mogę zmienić hasło do swego konta?
    Tak. W tym celu należy się zalogować i wejść w zakładki: Moje konto klikając w polecenie Ustawienia konta.
  18. W jakiej walucie przyjmowane są płatności?
    Płatności prosimy dokonywać w polskich złotych (PLN).

Używamy plików cookies do polepszenia strony oraz jej użyteczności. Pliki potrzebne do niezbędnych zadań zostały już zapisane.
Informacje o ciasteczkach

Akceptuję pliki cookies z tej strony.